Nieuwe technieken om meer klanten te verwelkomen

Weet jij waar je kansen liggen bij slimme
toepassing van je marketing?

Ontdek het met een GRATIS lidmaatschap!


Beste Ondernemer,

Kansen om meer consumenten te interesseren zijn er genoeg, maar waar liggen ze? Hoe herkent u ze en hoe moet u dit aanpakken? In ieder geval niet zelf het wiel gaan uitvinden! Blijf bij uw vakgebied en laat anderen hun vakgebied uitoefenen en u informeren over uw kansen! Deze informatie gaat over kansen in marketing die vele ondernemers nog steeds laten liggen. U niet, want u bent zojuist aangekomen bij de plek waar u die informatie gratis en regelmatig krijgt aangereikt. Zonder eigen inspanning, zonder zelf te moeten herinneren de informatie op te halen. Nieuwe technieken en informatiestromen, wij reiken ze u aan!

Heldere marketinginformatie
moeilijk te vinden voor het klein MKB?

Marketing schept nog steeds het beeld van de advertentieverkoper. U als detaillist of dienstverlener heeft er al vele gezien en gehoord. Vaak wordt na de elfde keer maar besloten een advertentie te plaatsen om er vanaf te zijn. Gouden beloftes, hoge oplage van het blad, maar hoeveel wordt er nu eigenlijk gelezen en wat is de betekenis voor uw bedrijf?

De grote bedrijven hebben hiervoor eigen mensen in dienst. De technieken veranderen steeds, maar zij blijven op de hoogte! Een eigen marketingmedewerker is voor het klein MKB niet weggelegd. Het inhuren van een professioneel bureau vaak ook al niet. Franchiseketens hebben het soms makkelijker, omdat daar een adviseur in de keten aanwezig is, maar gelijktijdig zijn dat acties op landelijk niveau en niet in de regio, waar de meeste van uw klanten en toekomstige klanten zal wonen, werken en kopen. U bent dus aangewezen op de advertentieverkopers en de verhalen in het lokale blaadje. Dit terwijl de grote bedrijven altijd spreken over een marketing mix. Om te kunnen mixen heeft u kennis van de inhoud nodig, dat betekent weer naar iedereen luisteren. Maar daar zijn technieken voor en die technieken reiken wij u aan!

“Wat levert dat op voor mij?”

Iedereen wil graag het resultaat zien van zijn investeringen. Duur bestaat eigenlijk niet, als het meer oplevert dan het kost maakt de kostprijs niet uit. Dat is dan hoogstens een stuk verfijning voor een hoger rendement. Iedereen die met garantie zwart op wit krijgt aangeboden dat zijn investering meer oplevert dan het kost zal daar ook zijn handtekening onder zetten. Alleen …. die garantie zal niemand u kunnen geven! “Succes is een combinatie van factoren”. Daar moeten we dus naar kijken; naar de combinatie van factoren! Bij ons krijgt u de informatie aangereikt om op de juiste manier naar die factoren te kijken en hoe deze zijn in te schatten.

Mijn tijd is geld!

Om bij te blijven hebben de grote bedrijven specialisten in dienst die trends volgen, in kleur, in vormgeving, in eten, in vrije tijd en in marketing. Deze informatie gaat over marketing. Wij zijn uw trendvolger, uw hoeft vanaf nu slechts uw mail te openen en via dit eenvoudige medium de trend te lezen. Met doorverwijzingen naar de onderzoeken en de onderbouwing.

De tijd welke u nu bespaart kunt u besteden aan uw eigen vak waar u goed in bent en naar alle waarschijnlijkheid meer mee verdient. Mocht u denken: “ik besteedde er toch geen tijd aan, dus kan ik ook niets besparen”, dan beloof ik u dat u kansen laat liggen!

De 6 belangrijkste marketingmiddelen
voor het klein MKB:

U
Uw bedrijfsuitstraling
Regionale tijdschriften
Kranten
Internet op regionaal niveau
• Een mix van handige locale toevalligheden

Geen opmerkingen: